Life Is Mysterious

Zooropazoo

Thursday, January 10, 2008

More Food@The Same Old Place

We went to Vivo@The Curve again for lunch as we agreed that we'll try other food there after the 1st visit. Here are the some photos taken for our food of the day:-)

Baked Pasta and Italian Deluxe Pizza with Xtra Cheese, really Yummy esp the Pasta
Snack and our Food
Hahaha...and our Drinks

The prices for all items are really reasonable and I'll go back there again in the future to try some other food! I think Vivo shld pay me for this free review here & the previous post! Hehehe...

Labels:

11 Comments:

Blogger Jacelyn Chew said...

most of these are heaty food, i like them but just a bit afraid to take them too often.....but, just like u, coffee is my favourite!

p/s: this may be my 2nd time to ur blog, if not mistaken. anyway, just wish to comment on ur wedding photos.... they r lovely! u and ur hubby look great!

January 10, 2008 at 2:23 PM  
Blogger JO-N said...

You love western food? My kids love western food more than rice. I think they should really go overseas to study when they grow up.

January 10, 2008 at 6:29 PM  
Blogger FL Sam said...

The food look so delicious but I am no a western food lover. :)

January 10, 2008 at 8:33 PM  
Blogger Sweetiepie said...

Like jon said you really loves western food.So do I..hehe!I am a western food lover.I can't stop looking at your pizza..looks so good.Does it cost alot when you dine there?

January 11, 2008 at 6:08 AM  
Blogger Hazel said...

sound a good place hah..i will try it if i have change to shop at the curve

January 11, 2008 at 6:58 AM  
Blogger Hazel said...

sound a good place hah..i will try it if i have change to shop at the curve

January 11, 2008 at 7:04 AM  
Blogger hcfoo said...

Although western food is not my type too, but once in awhile, it is great. Kinda romantic especially when eating with loved ones ;)

January 11, 2008 at 2:51 PM  
Blogger Sue Sue said...

Looks like this place I got to try out leh. The food looks good.

January 11, 2008 at 11:54 PM  
Blogger sting said...

haha.. yes, they do serve good food at reasonable price... we like it too.. but I think they only have discount and promotions during weekdays only..

January 13, 2008 at 11:45 PM  
Blogger zooropa said...

Jacelyn
~ U too coffee lover? Gimme 5! And thx 4d compliment on my wddg photos, must tell my hubby 2, hehe...

Jo-N
~ Yeah, I'm crazy over Western food! Earn $$$ & send ur kids overseas!

FL Sam
~ Oh, like me I'm not a Japanese food lover so I won't try it alth it seems good...

Sweetiepie
~ Yeah gimme 5! Pizza is just so-so but d baked pasta wth d very thick cheesey aroma is damn great. We just spent RM59.00 for all d food.

Hazel
~ Yeah u shld try it out if u come to KL.

HC Foo
~ If go into a fine dining then sure romantic, kekeke...

Sue Sue
~ U shld bring along ur hubby & kids.

Siew Ting
~ Wow prices already reasonable still got disc/promotion on weekday? Must take leave & eat there lor!

January 14, 2008 at 9:54 AM  
Blogger Jacss said...

the food looked so yummy (fattening though), i shall give it a try the next time we wana attack western food...

January 14, 2008 at 11:14 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home